Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Hem från Helsingfors!

Publicerad 2014-12-30 17:23:09 i Allmänt,

Hejsan hejsan!
Nu bloggar jag från min mobil.
Är påväg hem från Helsingfors.

Jag gjorde en köplista för 
tidigare har jag inte gjort
en, så när jag kommer hem så
märker jag att flera saker jag skulle
velat ha saknas.

Jag hade en ganska lång lista
och bara 4 saker hittade 
jag inte.

Idag förde mamma Viggo till
min mormor och morfar för att
vi skulle till Helsingfors.

Och, idag åkte pappa till en
bilbutik och hämtade vår
nya bil. 

När pappa kommer hem så
ska vi åka till mormor och morfar
för att hämta Viggo.

Imorgon är det ju nyår! 
Gott nytt år!
Jag ska i år fira nyår hemma
med en annan familj.

Jag tror att jag imorgon lägger
upp bilder på vad jag köpte
idag i Helsingfors.

Jag är verkligen jätte nöjd 
över vad jag köpte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela