Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Lördag igen!

Publicerad 2014-12-27 21:56:03 i Allmänt,

Hejsan hejsan.
Idag är det lördag igen.
 
Det är såå skönt med jullov!
Jag har hunnit med ganska mycket.
 
På tisdagen ska jag och shoppa till Helsingfors.
Idag var jag med mamma och pappa i stan medan
Claudia var i slalombacken.
 
Det kommer imorgon upp bilder på
sakerna jag köpte.
 
Jag fick till julklapp två presentkort till H&M.
Det fanns i båda 50€, nu blir det shopping!
 
Idag kom också Claudia's ena bästis övernatten.
Vi sminkade lite och så på film.
Vi såg på Frozen.
Jag har sett den redan 4 gånger (tror jag).
Men den är lika rolig ändå!
 
Imorgon kommer vi åka till min farmor och farfar
och äta middag. Ska bli jätte roligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela