Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Då var det måndag igen!

Publicerad 2014-11-10 19:32:00 i Allmänt,

Tja tja!
Idag är det måndag igen.
Dagen kändes så kort fast jag hade
idrott, engelska, fyke, finska och musik.
Dagen var rätt rolig.
Jag tycker om måndagar för det
är så fritt man får röra sig i skolan då, haha!
 
Idag när jag satt uppe och gjorde
läxorna så ropade Cladde att jag var med på tv:n.
Haha!
Det var för ca 1 vecka som där var ett film-teem.
Dom filmade lite i skolan och det var
ju rätt roligt och så, haha!
 
Idag hade jag ju
teater och den gick jätte bra.
 
Jag tog några bilder i gamlastan
men jag orkar inte flytta över till datorn dom
så ja. Dom kommer upp en annan dag!
 
Imorgon hade jag tänkt fara ut
och springa.
Jag var för ett tag sedan ut och springa
och verkligen, jag känner mig mycket friskare när man
är ute och springer.
Alltså man orkar med så mycket mer
och man mår bättre efter att man varit ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela