Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Lördag!

Publicerad 2014-11-15 17:56:00 i Allmänt, My day,

Hejsan hejsan.
Förlåt att jag inte bloggat på
så sjukt länge!♥
 
Idag är det lördag.
Woop woop!
Idag på morgonen for jag,
Cladde och pappa till
petenkoiratarvike.
Det är en djur butik.
Vi köpte en några ben,
en regnjacka och en tröja till Viggo.
 
Har just övat klart för idag
inför mitt historieprov som är
på tisdagen.
*Pust*
 
Det dåliga med hösten är ju
att mina bilder till bloggen
blir hemska.
Det är så svin mörkt redan
vid klockan 5!
Därför kommer det massa svart, vita
bilder.
På denna bilder ser det ut
som om jag har snedbena.
Jag har inte det, haha!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela