Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Så skönt att springa!♥

Publicerad 2014-11-11 17:00:00 i Allmänt, My day,

Hejsan hejsan.
Jag kom just från duschen.
 
Idag är det tisdag igen.
Inte så chill dag.
 
Jag var just ute och springa med
Viggo. Man blir verkligen
svettig efter det.
 
Jag har tyvärr inte hunnit blogga
alls idag.
 
Imorgon är det ju onsdag.
Den underbara dagen.
Det är bara så chill då, woop woop!
 
Imorgon ska jag försöka blogga mer men
jag kommer ha ett historieprov nästa
veckas tisdag.
Jag hade tänkt börja öva inför det
så kommer det gå suveränt, haha!
 
Men nu ska jag städa mitt rum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela