Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Snabbgröt & Mjölk

Publicerad 2014-11-12 19:30:26 i Allmänt, My day,

Tja tja.
Idag är det onsdag igen.
Dagen gick super bra.
Den var såå chill.
 
Idag när jag kom hem gav jag
mat åt Viggo.
 
När Cladde och mamma kom hem så
for jag och Cladde ut och springa med
Viggo. Efter ett tag orkade inte Viggo mer så vi
förde hem honom.
Men jag och Cladde är så sega
så vi far ut och springa igen.
Vi sprang ca 4 km.
Som att springa till min
skola och sedan hem, haha!
 
När vi kom hem så tränade
jag lite hemma:
•armmuskler
•magmuskler
 
Efter det så åt jag nudlar och korv.
 
Sedan gick jag och laga mina läxor.
Det  var rätt mycket.
*Pust*
 
So någon kanske vet så möblerade
jag mitt rum för några veckor sedan.
Jag blev inte så nöjd med
det så idag tog jag mig an att
möblera igen.
 
Nu sitter jag och äter gröt.
Sitter faktiskt på
mitt rum för jag blev så nöjd
med möbleringen, haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela