Missnisibell

Jag är 11 år. Här får ni läsa om mode, smink och min vardag!♥

Sitter i bilen.

Publicerad 2015-01-02 13:49:53 i Allmänt,

Hejsan hejsan. 
Nu sitter jag i bilen med
Claudia och väntar på
att mamma kommer
från matbutiken.

Idag var jag hos
min ena moster.

Jag tror det är klockan
6 som vi ska fara till
mammas bekanta
och dricka glögg.

Jag hade tänkt börja 
blogga lite oftare
från min mobil.
Jag har ju inte datorn
med mig hela tiden.
Och det kommer också
då mera inlägg.

Nu är det ju fredag.
På onsdagen börjat skolan!
Tänk vad jullovet har 
gått snabbt.
Men jag har haft 
jätte roligt.

Jag ska och se på måndag 
'Sune i fjällen' på bio.
Elcko, hennes bror och en Claudia's
kompis kommer också med.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Missnisibell

Jag är 11 år. Jag rider och spelar teater. Jag har massa underbara vänner. Jag har en lillaysyster, Claudia. Sedan så har jag en kanin, Toffe och en hund, Viggo! Och jag älskar att blogga!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela